Mi casa su casa

Hei Hei!

Velkommen til min blogg, dette er en side for dem som finner mitt liv interessant. Hadde en tidligere blogg på en annen plattform, men etter et halvt år med eksamen hvor vi hadde i oppgave å skrive blogg her på wordpress, må jeg si at jeg ble overbevist om at det er bedre enn blogg.no. Derfor vil de første innleggene ikke stemme helt overens med publiseringstadoene, dere får bare bruke fantasien. Håper dere liker siden, vil også bruke muligheten til å beklage over alle skrivefeilene som måtte oppstå, kalles dysleksi, ganske normalt har jeg hørt.

I alle fall for dere som er helt nye, heter jeg Vilde Westland, er ei jente på snart 20 år og har brukt det siste året til å studere mediefag på Universitetet i Agder. Har hatt et supert år så nå venter jeg på mitt neste store eventyr som startet til høsten som fermdeles er et mysterium.Med dette vil jeg ønske dere velkommen til meg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

